Khamis, 7 Februari 2019

THANKS GUYS

7 Feb 2019

thanks guys...
semalam ajak aku keluar .. ingatkan keluar macam besa la lepak2 gosip2 ..
rupe2nya nak keluar belanja bday girl makan...
waahhhhh terkejut kitaaaaa.

Seriuss weii nie la first time sambut bday ngan sahabat2 aku ..
time belajar tu ada la tp bila dah mula kje nie .. nie la 1st time aku sambut ngan kawan2..
walaupon korang tak tau pon aku cerita pasal korang.. tp aku nak juga cerita ...
terima kasih sebab korang sanggup ada dengan aku time susah ..
Bila semua orang tak de dengan kau .. korang yang selalu ada dengan aku ..

aku ingat lagi bila kita ada masalah dengan org lain tak pasal kita same2 terlibat sbb kita rapat dengan orang tu jer  .
kita jadi jauh .. dah tak lepak sama2..until one day ..
dalam bulan puasa .. phone aku kena curi ..
sebelum tu aku ada msj dengan korang and walaupon tak rapat korang still nasihat aku ..
KELUAR TU HATI2 .. BARANG2 JAGA ..
dalam hati2 pon hilang jugak..aduiii

Dieorg risaukan.. esoknya dieorg bawak aku pi cari phone baru ..
yang lagi gigih teman sebab aku jenis degil nak juga phone yang sme macam yang hilangg...
gilee ker .. aku rase dah tak de dah keluaran tu tpiii dieorg ikut jugak aku cari..
dekat 2 hari yer carii.. xde jugak ..
so last decide beli jer jenama lain yang okey  ..
hahahahhaa
ko rasa .. sedang masa awal2 boleh jer beli phone jenama lain terus ...
2 hari dieorg layankan perangai aku yang mengada2 nieeee.
thank weiii ..

Dan daripada ari tu sampai la hari nie ..
pape yang kita buat pon mesti kita support sesama kita
kalau salah sorang down .. kita semua akan keluar untuk ambik angin dan bagi semangat.

jadi kawan masa jahat dan baik.. hahhaha .. bak kata orang partner in crime.. hahaha
betul ke x ayat tu.. hahahha lantak asal aq faham... 

untuk aku yang bukan jenis peramah or mesra dengan orang .. aku sangat2 hargai masa2 aku dengan korang.. pada aku walaupon aku tak ramai kawan tp aku syukur sangat korang hadir dalam hidup aku..  thanks selalu support aku ..

thanks to atul and amir .. okey la belanja sikit gambar dieorang ..








untuk korang .. aku sentiasa doakan korang happy and success selalu..


love kimiko..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan