Rabu, 6 Februari 2019

4 FEB 2019 - SAMBUT HARI LAHIR


Alhamdulillah ..
Pada 4 feb 2019 dah genap 27 tahun..
omgggg .. macam tak caya jerrrrr ..
semoga setiap hari adalah permulaan yang baik untuk aku ..

sebelum tarikh tu aku just bagitahu adik aku yang aku teringin la nak buat makan2 1 family ..
ye la .. sejak adik2 aku dah kahwin dan masing2 keje jauh2 nie susah dah la nak jumpa kan
so nak kena la cari masa untuk boleh kumpul ramai2 ...

disebabkan tarikh 4 feb tu dekat dengan raya cina so aku pon ambik la cuti sehari ..dapat la cuti lama sikit dan luangkan masa dengan keluarga kan .. untuk aku yang masih bujang nie mesti la family first.. ye idokk .. hehehe ..mana tahu nanti dah kahwin tak dapat dah la nak duk umah mak ayah aku lama2 .. mesti nak kena gilir macam adik2 aku tuuu ...

Tak sangka bila aku balik cuti hujung bulan 1 tu.. mak aku bgtau semua pak dan mak menakan aku pon akan join makan2 .... lagi excited la nak jumpa ramai2 sbb time2 macm nie jer nak kumpulkan ...
Alhamdulillah dapat jugak jumpa semua.. 

jom kita share sikit gambar .. belon2 tu adik , sepupu dan pak menakan aku yang duk menghias..
aku tau2 dah tengah tiup jer beramai2 .. hehehehe..


BACAAN DOA OLEH ABAH





MY FAMILY

untuk tahun nie .. nie adalah the best moment that i get.. setelah sekian lama tak sambutkan.. untuk tahun nie kita sambut sambil mengeratkan silaturahim..

love kimiko...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan