Sabtu, 23 Mac 2013

THANK YOU....

hari nie setelah sekian lame kta berkawan..
aku x sngka yang aku nie hnya la seorng yang selalu menjatuhkan kwan nye..

hari nie bru kau ckap kat aku yang aku nie selalu menjatuhkan semangat kau...
xsngka , selma aku berkwan nan kau 2 yang kau rse ktka bersama aku,,,
salah rupa nya aku bersama kau...
pasti aku hanya membeban kan kau kan...
menyusahkan kau kan,.,

setelah ape yang aku wat tuk kau,
setelah pe yang kau mnx tlg aku,
setelah ape yang aku cbe tuk hbungan nie...
xsangka kau rse begitu..

hari nie aku ase kta ptt berpisah..
kebrukan aku xkan beri makne pada kau..
aku kan membebankan kau...

jahatnya aku kan...
slah aku tgur kau,
semua slh aku...
kau je yang sentiasa betul..

pergi je la dri aku,,,,
aku rse yang 2 terbaik....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan