Jumaat, 19 April 2013

BERUBAH LAGI


makin lme mkin berubah...
atau aku ke yang berubah??

kau ke salah atau aku ke yang salah...
knp kta x mcm dlu lg...?
dlu klu kau bz cmne skli pon ko still akan col aku.. wlpon skjap...
skang??
hnya ckap jer...
msj pon dah x...
dah xde kta2 dri kau yang membuatkan aku rse warm...

tmak ke aku?? hnya perhatian dripada kau yang aku nak...
tgk psangan lain memberi kata2 semangat kepada pasanganya ..sweet sgt..
kta???
mkn lme mkin jauh..
x mustahil akan terpisahkan....

untuk aku berpisah drpada kau adlah 1 seksaan.. tp kau... hnya membiarkan.. adakah itu bermakne aku x bermakna ag pada kau??//
mne pergi kekash hati aku yang dlu.. yang sentiasa ade untuk aku.. sntisa menberi kta2 sngat untuk aku,,,

adakah perkara sekeliling mebuatkan kau jdi bgtu??
hnya aku doa yang terbaik je buat kta berdua..
harapan untuk menjadi sahabat hnya la angan2 shaja....
xmungkin kta berdua boleh jd shabat kan....

kau hnya mencri aku ble kau ssh...ble kau sng kau tinggal aku...
klu 2 la kau skang.. aku xksh klu hilng kwan..

aku akan mencri kekuatan aku sndri,.,,
ingatkan ak*** je wat aku cm2...kau pon sme.. xperlu la kau membnci die sdngakan kau jgak wat perkara yang sme kpda aku,,

skit jer lg aku akan cbe ubah masa depan aku... aku tau kau xperlukan aku pon....

bkan aku nak pk negetive. tp dah sllu sgt jd cmnie..
klu kau jmpa kwan2 kau..kau tnggl aku..
cm aku nie x wjud je kan......

semoga allah meberikan aku kekuatanNYA,....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan