Sabtu, 19 November 2011

what happen today?????

hari nie aku kmas blik......
hehehehe..
x kusangka2 bnyak jgk brang yang aku bwak tuk sem nie kan....
hehehe.....

mle2 mcm mlas je nak kmas..ye la kan aku tnggl ag 1 paper je....
tp....... ble pk lek better kmas brang t x klm - kbt ag an nak kmas....
hehehehhee....

roomate aku , ajak kmas barng aku...
hehehehehe...
die tlg lpat n susn dlm beg...
rjin sgt an roomate aku..nak wat cmne roomate aku ske mengmas.....

dlm2 aku kmas jiran2 dpan blik aku dtg.....hehehee..
iaitu zura and bella....
alooo x de lak gmabr dieorg aku nak tnjuk......hehehe
dieorg nak tgk kmi kmas....
kata nye bosan....

dieorg tgk sepit rambut aku dah tercbut...... ingt nak buang je,,,mymak je bkan leh gne pon...kN???
diorg mrah aku sbb aku nak buang..so die org wat kje la....
hehehe..bella n achik ..tlg baiki spit 2....mcm 2 teori la yang dieorg dua cbe.....
smpai la bnda 2 leh gne lek...
heheheh..sronk aku..
so x yah buang kan....
n leh jdikan kngan spit 2 kan2sbb kwan2  tlg baiki.....kan2.....

kami mngmas sampai la pas asar...
kmas cpat2 sbb cdng nak g pasar malam...
tmbah2 mgu nie kan mgu last aku duk cnie..
t dah nak abis sem dah...
kne la tgu 2 sem baru aku lek cnie ag...


x sbar ase nye nak tgu paper terakhir ..yang akan aku jwab pda 22 .11.2011 nie..bersamaan hari selasa.....
wah mcm wat pngumuman nak rya plak...
kan????hehehehehe

k la 2 je dlu aku nak tlis tuk ari nie....
thank tuk kwan2 yang tlg kmas barng2 aku n tlg baiki sepit rambut aku..
love korang,,,,,,
salam....

3 ulasan:

  1. salam... first time melawat cni... syok la no dah nak cuti... gudluck for your last paper... hehehhee... rajin2 mai ziarah sini lak : http://s-basri.blogspot.com/ :)

    BalasPadam
  2. hehehe..thank you melawat.... insyllh..klu smpat org ziarah ok...
    hehehehe

    BalasPadam