Khamis, 4 Oktober 2012

JUST GO........


daripada mmbnci lbh baik pergi ....
mngkin itu akan mmbuatkan ku skit..
tp biarkan skit itu ada smntra mncari pnwar ..
biarkan aku sndri mnjalani hari2 ku..tanpa kau di sisi..

aku sdr bnyak kngan yang telah ada antra kta selama kta berkwan...
byak jga dugaan yang kta tmph selama berkwan..
ssh sng kta, hnya kta tau...
tp mngkin lpas nie..
kamu x perlu tau skitku lgi...
ku akan sntiasa mndoakan yang tebaik tuk kamu...

jgn hnya pk skit sndri..ku jga trut mrsa sbgai mne kamu rse..
kamu hnya ckap yang aku x pk pe yang kmu,,, kamu silap..
aku x pernah mngiyakan pe yang kmu ckap sbb ku bkan sllu dpat dgr kamu mrah...
xpe untuk aku,,,hnya ingn mndgar pe yang kmu rse..sbb kmu x pernah lg crita pe yang kamu ase...
aku bkan yang tebaik tuk kamu...

hnya disebbkan cmbru ..kau jauhkan dri dripda aku..
ckp la...
kamu xperlu lg mnjga persan ku lg..
ckup la...
slma nie..

bkan aku x mhu brubah..
tp cra kamu lyan aku..mbuatkan aku skar tuk brubah..
kamu dah x pernah ade mse tuk aku...
aku hnya manusia biasa yang sntiasa mrsa sunyi tnpa tmn di sisi..
tp ku hnya blh sbr..
tp kau trus nan perngai baru kau..

aku tau kau skang pasti mrsa sgt mnyesal krna pernah berkwan nan aku kan..
n skang aku x pkse kau still nan aku..
hnya untuk mmbnci aku,,
aku hnya mahu kau pergi krna aku msh syg hbngn yang prnah kta bina..

satu je aku nak kau tau..
YOU HURT ME SO MUCH FROM THE DAY U COME OUT FROM RECRUIT......
BUT TODAY...
JUST GO FROM ME IF U DON'T WANT ME ANYMORE..
TINGGALKAN AKU...
KAU XKAN MERANA LG...
THANK FOR EVERYTHING....

FORGIVE ME FOR THE THING THAT I HAD SAY TO U.....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan