Sabtu, 6 Oktober 2012

Beautiful Memories.....


Mgu nie mmg best gler la...hehehe....

nah tau knp?
jommmmm cerita.....hehehhee

DAY 1........

Gotong- Royong Kamsis..........

Pagi kul 5.30 kmi tlah dikejutkan dengn bnyi pmbesar suara...
nak tau npe.? sbb kami kne trun tuk solat subuh berjemaah la....hehehehe..
mlas gler la nak g......
tp ape nak wat...kwan2 ku bek2 blka..mngajk aku ke pusat islam...hehehe..
dgn ngtuk ag...aku pon bersiap then g......
pai p.islam....
yang hanya ada..dak2 junior jer....
mne senior????? pelik kan...
mcm besa la..senior mmg wat pale ckit..mlas nak trun n sbnarnyer x bgn ag..hahahaha
ye la hari2 cti kan..mmg sodap la tdo.....
riuh-rendah sbb nak kjutkan senior yng liat2 nie bgun....
cian JPK....

tp pgi 2 hjan jer...sjuk nyerrrr..n sdp klu dpat tarik slimut....
tp nak wat cmne de gtong-ryng...huhu.....

tp pgi 2 mmbuatkan perasaan aku TENANG se TENANG nyer....
dgn zkir2 yang berkumandang...
masyallh...indah sungguh pgi itu....
sgt mnyenangkan...
skali skala wat cm 2 pon ok gak..
xla kta org tdoo je pai ptg....ye la cti la katakan....hehehe..

lpas best jer ...perasmian tuk GOTONG -ROYONG N SUKAN KAMSIS... 
kami diberi mkn ...( sarapan  pagi )...
mkan bihun goreng jer.....ok la kan....

lpas mkn kmi diberi tgas tuk bershkan kwasan...
kmi wat cucian kat blik air....hehehe...
wlpon blik air dah bersh..kmi ttp beshkan..
bab sndri mau gne kan..so ok jer...
yang x bestnyer peraltan x ckup...
xpat men air n buih lme2....
hehehehehe.....
dah la ade yang jatuh time cci blik air...hahahaha..cian2..
ckit ye kak...
lpas abis wat ccian terus dpat knci n blik blik......
so ape ag..berht n tdo spuas2nyer...

nie aku serta kan gmbar time wat GOTONG -ROYONG........

                                                                          ngah siram air...


                                                         bilik air yang bru sdh di berus.......

                                                                   siram jgn x siram....


                                                           men2 air la 2.....
                                                                           






Khamis, 4 Oktober 2012

JUST GO........


daripada mmbnci lbh baik pergi ....
mngkin 2 akn mmbuatkan ku skit..
tp biarkan skit itu ada smntra mncari pnwar ..
biarkan aku sndri mnjalani hari2 ku..tanpa kau di sisi..

aku sdr bnyak kngan yang telah ada antra kta selama kta berkwan...
byak jga dugaan yang kta tmph slma berkwan..
ssh sng kta,,hnya kta tau...
tp mngkin lpas nie..
kamu x perlu tau skitku lgi...
ku akan sntiasa mndoakan yang tebaik tuk kamu...

jgn hnya pk skit sndri..ku jga trut mrsa sbgai mne kamu rse..
kamu hnya ckap yang ku x pk pe yang kmu,,, kamu slp..
ku x pernah mngiyakan pe yang kmu ckap sbb ku bkan sllu dpat dgr kamu mrah...
xpe untuk aku,,,hnya ingn mndgar pe yang kmu rse..sbb kmu x pernah lg crita pe yang kamu ase...
aku bkan yang tebaik tuk kamu...

hnya disebbkan cmbru ..kau jauhkan dri dripda aku..
ckp la...
kamu xperlu lg mnjga persan ku lg..
ckup la...
slma nie..

bkan aku x mhu brubah..
tp cra kamu lyan aku..mbuatkan aku skar tuk brubah..
kamu dah x pernah ade mse tuk aku...
aku hnya manusia biasa yang sntiasa mrsa sunyi tnpa tmn di sisi..
tp ku hnya blh sbr..
tp kau trus nan perngai baru kau..

aku tau kau skang pasti mrsa sgt mnyesal krna pernah berkwan nan aku kan..
n skang aku x pkse kau still nan aku..
hnya untuk mmbnci aku,,
aku hnya mahu kau pergi krna aku msh syg hbngn yang prnah kta bina..

satu je aku nak kau tau..
YOU HURT ME SO MUCH FROM THE DAY U COME OUT FROM RECRUT......
BUT TODAY...
JUST GO FROM ME IF U DON'T WANT ME ANYMORE..
TINGGALKAN AKU...
KAU XKAN MERANA LG...
THANK FOR EVERYTHING....

FORGIVE ME FOR THE THING THAT I HAD SAY TO U.....